Livrare si retur

Comenzile efectuate de dumneavoastră, în mod direct, pe site-ul www.iesisolo.ro, reprezintă intenția dumneavoastra de a achizitiona un plan de vacanță sau a vă abona la știri săptămânale/lunare în vederea stabilirii individuale a unui astfel de plan. Atât livrarea cât și anularea oricărui serviciu Iesi Solo se supune mențiunilor din secțiunea Termeni și Condiții.

Livrare

Livrarea produselor achiziționate prin www.iesisolo.ro se va face în format electronic, pe adresa de email completată în momentul înregistrării comenzii, în termen de maxim 15 zile lucrătoare pentru un plan de vacanță/city break respectiv săptămânal/lunar în cazul abonamentului de SOLO premium Newsletter.

Nu există opțiunea de ridicare a unui plan de vacanță în format fizic. Livrarea se va face direct pe adresa de email completată de către client în procesul de comandă online. În cazul unei oferte ce nu poate fi livrată din constrângeri ce depășesc bugetul propus sau eventuale impedimente ce țin de factori externi (politici, socio/economici) ce nu pot garanta livrarea unui plan de vacanță în baza cerințelor exacte (ex. închiderea granițelor statului respectiv), veți fi contactat de către echipa noastră de suport pentru a stabili un alt plan similar, cu posibilitatea schimbării destinației de vacanță. Un nou termen de livrare de maxim 15 zile lucrătoare se va genera din momentul stabilirii detaliilor finale pentru noul plan/traseu de vacanță. În caz că nu se dorește abaterea de la planul inițial cerut iar acesta nu poate fi livrat, vom procesa returnarea sumei plătite pentru achiziționarea serviciului.

Retur/Anulare

În cazul în care doriți anularea unui plan de vacanță solicitat, este responsabilitatea dumneavoastră de a informa în scris Iesi Solo despre intențiile dumneavoastră printr-un email la adresa contact@iesisolo.ro, precizând numărul comenzii, în maxim 3 zile de la data plasării acesteia. De asemenea, cererea de anulare trebuie să vină de pe aceeași adresă de email folosită în momentul rezervării planului de vacanță; Nu vom proceda la anulare sau modificare în lipsa unei cereri ferme din partea dumneavoastra, exprimata în scris. Nu vom procesa returul sumei plătite pentru o ofertă solo dacă cererea de anulare este înregistrată după livrarea ofertei solicitate, indiferent de data livrării în decursul perioadei menționate la capitolul Livrare. Politica de anulare ce se aplică în cazul abonamentului PREMIUM SOLO constă în întreruperea debitării automate a clientului din momentul în care acesta a optat pentru anularea abonamentului. Nu vom returna suma plătită pentru perioada aflată în curs de desfășurare a abonamentului achiziționat ci vom întrerupe orice altă viitoare debitare automată. Vă puteți anula abonamentul Premium SOLO în orice moment doriți, pentru dezabonare folosiți butonul “Dezabonare” din cadrul Newsletterului săptămânal/lunar.